מתי בפעם האחרונה
קמת בבוקר רעננה?

אם את שואלת את עצמך למה התינוק לא רגוע?
מה את יכולה לעשות כדי לקבל את הלילות שלך בחזרה? 
ושאלת השאלות – איך קמים מחר לעבודה?!
אל דאגה, אני איתך,
הלילות שלך הולכים להשתנות ממש בעוד כמה ימים.

הדרך ליצירת שגרה רגועה מתחילה באיבחון אופי התינוק,
והכרת המאפיינים היחודיים שלכם.
בתוך כמה ימים, גם אתם תחזרו לישון בלילה.

נעים מאד, שמי מאיה רופא ואני יועצת שינה לתינוקות, פעוטות וילדים עד גיל 6.

אמא לשיר (6), ולעומר (4). כששיר נולדה, חוויתי בעצמי את הלילות הבלתי נגמרים, התשישות והעייפות.
אחרי שניסיתי כמה טיפים ושיטות שעזרו רק באופן זמני מאד, פניתי ליועצת שינה שהכירה לי את התחום ועזרה לי להבין שזו השליחות שלי בחיים:

לעזור לכמה שיותר הורים לגדל את התינוק בצורה שפויה ורגועה.

בעזרת הניסיון האישי שלי, וההכשרה לליווי שינה במכללת “עידן ההורות” סייעתי לאינספור הורים להחזיר לעצמם את השליטה בחיים.

שיטת הטיפול שלי לא משאירה תינוק בוכה ללא מענה.
הדרך ליצירת שגרה רגועה עוברת דרך הכרת המאפיינים הייחודיים של התינוק ושלכם,
והליווי שלי מבוסס על שיטת האינטליגנציה הרגשית וההבנה שכל תינוק הוא יחיד ומיוחד.

אבחון

לכל תינוק/ת אופי משלו,
ולכן יש שיטות שונות להרגיע אותו.
אני אפגש איתכם
כדי לאבחן את התינוק/ת
ולבנות את מפת ההדרכה הנכונה עבורכם.

הדרכה

אחרי שזיהיתי את אופי התינוק/ת, אדריך אתכם כיצד להרגיע אותו/ה, ולשחרר אותו/ה מהרגלים בעייתיים כמו הירדמות במיטה שלכם, הירדמות עם הבקבוק או הירדמות רק על הידיים.

לילה טוב!

לאחר ההדרכה אהיה במעקב צמוד אחר הרגלי השינה של התינוק/ת, אוודא ששעות השינה שלו/ה מתייצבות, ואיתן גם שעות השינה שלכם.

אמהות רגועות מספרות

דילוג לתוכן